® Lördag :)

Publicerad 2011-09-17 18:09:41 « Vardagen,

Idag är det lördag och vi har varit ute på långtur, jag Annika och Zheeba.
Vi gick en sväng på elljus spåret. Det är mycket man inte sett sen man flyttade
ifrån den här hålan. Men det är fortfarande samma sorts folk som bor i såna
här små hålor.


Igår hoppade jag in hos Malin och väckte henne. Vi åkte till något grustag och
körde slut på piplisa och hennes hundar. Sen snackade vi skit och lite sånt.
Åkte vidare hem till Annika och snackade vidare :)

Ikväll såg jag att jag inte kommer få tråkigt iaf. Det är film marathon!!
* Allt en tjej vill ha - TV3 20.00
* Men In Black 2 - TV3 22.10
* Transformers - TV4 21.00 - 01.00
* Get rich or die trying - TV4 01.00

Men innan dem börjar så är det serier:
* I en annan del av Köping - Sjuan 18.00 - 18.55
* Mannen som talar med hundar - Sjuan 18.55 - 20.00


Det är tur att man har en underbar mamma som hjälpte en att fylla på mobilen
då det tog slut på gratis sms igår kväll. Så det tackar vi henne för! <3 Mammsen!


Tänker på mitt underbara hjärta där hemma!
Och grattis till svärmor som fyller år idag! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela