® Förr så skulle kändisarna jogga, nu är alla världs bäst på att blogga.

Publicerad 2011-09-21 19:11:25 « Vardagen,

Måndagskvällen gick åt till att umgås med min underbara pojkvän.
Tisdagen var full av aktivitet för min hjärna. Först satt jag på bibblan
och skum läste "Kontakt Kontraktet" men den gav mig inte speciellt mycket,
då det är ingen bok jag kommer köpa eller låna.
Satte mig sen med stora fondboken och kollade lite. Mycket intressant :)

Iväg till studievägledare och det kändes riktigt skönt.
Men det lutar åt komvux iaf, har mailat en studievägledare på komvux i Örebro
så får vi se :)
Jag skulle ha varit till min social pedagog men hon hade fått förhinder så
det blev en lååång väntan till gruppen skulle börja. Jag greps av panik en
gång men jag lyckades hantera det på ett bra sätt - tycker jag iaf :)

Men det blir ju så när man är i en sån liten kommun som Lindesberg.
Man träffar på folk man inte vill träffa..



Gruppen gick bra, väldigt svårt att koncentrera sig den här gången.
Kanske för att det hade hänt så mycket under förmiddagen och i väntrummet
att hjärnan var lite trött? Vem vet - vi får se nu när läxan ska göras också ;P

Idag har jag varit inne hos mamma och lekt med Olivia. Vi har gjort lite alla
möjliga övningar idag. Lite svår är hon att träna men vi lyckades iaf :D
Zheeba blir bara så avis när det inte handlar om henne och något trix som hon kan..
"Jaa jag vet att du kan det här gumman" tänkte jag flera gånger men till
sist så somnade hon :)



Nu har jag hunnit prata med härtat innan han drog iväg till jobbet, och jag ska väl
ta en tripp ner till källaren och mata fiskar. Plocka upp lite kartonger. Och se om det
är något mer jag kan göra - ja, justde! Jag ska upp till lokalen och packa också ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela