® Fredag morgon!

Publicerad 2011-10-14 10:39:44 « Vardagen,

Jag har sovit som en stock, och vi har hunnit vara ute på en liten promenad i kylan. Jag sitter nog här en stund till innan det är dags för långpromenaden..

Har börjat läsa bok om kvällarna, innan läggdags. Och det känns riktigt skönt. Man blir betydlig tröttare än i vanliga fall, speciellt eftersom jag är van vid att somna till TVn eller något sånt. Betydligt billigare också ;)
Men det måste vara böcker i ett ämne som är intressant, som håller mig intresserad hela vägen.

Vågen visar iaf -4kg på 2 veckor, så lite motiverad blir man iaf ;)
Så jävla synd att det bara blir kallare och kallare, men men. Det blir bättre med tiden.


Gruppen på tisdagar då?
Den ger mig hur mycket som helst!!
Det har varit mycket motgångar den senaste tiden, och jag känner bara "och?".. Det är så mycket drama runt folket jag har i min omgivning, så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Om någon snackar skit, ta det med personen i fråga, om någon är dum om och om igen - umgås inte med den! Hur svårt ska det vara?

Nu har vi börjat med beteende analys, och fortfarande dessa "mindfulness" övningar. Jag använder dem mest när jag är ute med Zheeba, och jag känner att vi får bättre kontakt av det.  Att vara i nuet, njuta utav pälsen och hennes rörelser. Nu gjorde hon si, nu så.. Etc..

Det är nästan så jag längtar till nästa vecka, efter varje möte :)
Och jag har mina framtidsplaner. Det är på väg åt rätt håll.... :D

Nu blir det frukost!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela