® Skrämmande historia!

Publicerad 2011-12-11 22:00:27 « Vardagen,

Jag och Anders var ju ute och gick idag. Vi gick vid hundbadet och hundarna gick lösa. Plöstligt hör jag hur en pinne knäcks i skogen och det första som dyker upp i skallen på mig var "ääääääääälllllllgggg". Jag ropade till mig Zheeba så hon fick skälla. Det där knakandet hördes igen, igen och igen. Igen och igen, igen och igen. Jag gick om Anders, så han fick gå sist (hahaha) och var livrädd. Vi lyssnade och hörde det där ljudet igen, till slut hörde vi människoröster - hajar du? Det var människor i skogen som skrämde livet ur mig! Inte hade dem mage att säga något heller -.-

Tidigare på promenaden hade vi mött på en kärring med en Jack Russel / Shipperke blandning, riktigt söt faktiskt, som frågade om vi hade sett några vildsvin?!?! Vildsvin? Då törs fan inte jag gå den där vägen själv något mer! Hon förklarade att det fanns tydligen två familjer där ute i skogen som höll till i närheten.. Dem vill inte jag träffa iaf!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela