® God Jul... I Förskott.. Alla Läsare

Publicerad 2011-12-18 21:49:22 « Vardagen,

Ja, imorrn drar jag mot Mullhyttan. Första stoppen blir Örebro. Vara hundvakt åt Olivia, handla julklappar och möta upp Marcus innan han börjar jobba och sen raka spåret ut till skogen igen. Ska bli riktigt kul, och en hel dag med Eliaz och Ewelin på tisdag. Då ska vi storstäda, leka ute i snön, handla och baka :)

Så nu har jag packat ordentligt, men får packa om då den här resväskan blir alldeles för jobbig om jag ska ta den på bussen. Så ska packa om här om en stund. Ska bara bränna en skiva först, fixa över lite ny musik till mobilen. Hoppa in i duschen, betala räkningar osv sen är jag klar för sängen :)

Såna här tänkte jag köpa till Zheeba imorrn också.. Visst skulle hon bli fin?

I mellandagarna kanske pappa kommer förbi ett par dagar.
Det är väl både bra och dåligt. Med tanke på hur det varit osv.
Men man får göra det bästa av situationen.




Så med detta sagt, så önskar jag er alla en riktigt god jul så hörs vi
om en vecka igen :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela