® En heel dag!

Publicerad 2011-12-13 21:49:36 « Vardagen,

Började dagen klockan 6, iväg till bussen och vidare mot Lindesberg. Var hos socialpedagogen och sen vidare till Örebro och hem till mamma. Hjälpte henne med gardiner och sen bar det av mot Marieberg. Fick ett par fräna skor (dock rosa, och jag som hatar rosa men jag gillar dem och dem sitter ordentligt) av mamma och några strumpor. Och trevligt sällskap, så jag är hel nöjd :D



Fixa även över Guppysarna från akvariumet vi hade på köksbordet. ÄNTLIGEN har jag mitt köksbord som ett köksbord! Hallelulia! Invigs imorrn ;)
Har även pillat i stora akvariumet och tycker att det vart ganska bra..



ÄNTLIGEN KÖKSBORD :D



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela