® När ljuset i tunneln lurar dig!

Publicerad 2014-10-17 18:11:32 « Personligt, Vardagen,

Jag fick ta tag i chefen igår, och jag vart inte klokare på det. Men ändå! Sen gick kvällen undan, hela dagen egentligen.. 
 
Imorse ville chefen prata med mig, och visst.. Det visar sig att jag inte får förlängt på mitt vikariat en månad till. IUtan inkomsten är säkrad året ut, och mer därtill - 31 Januari 2015!!! Fyfan vad skönt! Och jag är så lycklig! Jag ska följa mitt schema, jag får lägga till mer tid om jag vill och kan - och det kommer jag självklart göra under december månad - ge mig jul och nyårstider ;) ;)
 
Så Jill har lite att göra, när almenackan snart tar slut (9November) så är det dags att leta reda på tomma blad och skriva upp fler datum - så jag vet hur jag ska jobba tills dess att jag får min nya almenacka. Den ska beställas vid lön, då jag inte har råd innan! >_< Och så är det 2 veckors leveranstid, och jag ska ju prompt ha en med Cheva o Zheeba på framsidan - på baksidan ska Spåne och Alicia vara med !
 
Så blev jag överraskad när jag kom hem! 
Hur ska den här dagen sluta egentligen? 
Just nu spelar jag musik, ska rensa öronen på älgarna (haha, ja hundarna) och äta något mer än bara en macka kanske? För sen ska Jill ta det lungt och njuta med en cider... Eller fler! Det förtjänar jag!
Nu är jag dessutom långledig, till tisdag! :D
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela