® Nu är det iaf gjort

Publicerad 2014-03-26 13:53:25 « Vardagen,

Nu har foten och tån fått vila upp sig, det har varit en helvetisk helg. Jag provade att jobba i måndags, 5 timmar, men det gick som det gick så beslöt mig för att sjukanmäla mig tisdag + onsdag. Men imorgon ska jag jobba. Nu får jag på mig skon, och jag kan gå som en människa. Så tofflorna läggs på hyllan till varmare väder.
 
Jag har nu suttit med alla räkningar inför imorgon, tack o lov har jag redan betalat in April hyran. Så nu har jag sorterat och prioriterat lite räkningar och andra får vänta - det skiter jag i. 
Sen ska jag ren skriva inköpslistan, samt budgetera lite - kanske kan jag spara ett par hundra varje månad? 
 
Jag ska även se till att träffa den här Schäfer hanen till helgen också, jag måste - annars kommer jag ångra mig. Och då känner jag ganska fort om det kommer fungera eller inte. Men Zheeba har sista ordet!
 
 
Jag älskar dig! <3
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela