® Andra planer

Publicerad 2014-04-17 21:10:50 « Vardagen,

Det blev inte som jag hade planerat..

I måndags fick jag jobba över, under tiden blev Beirut stulen. Kvällen efter ringer polisen och berättar att dem har min moppe.
Idag kom Beirut hem! En liten operation senare så fungerar hon! Tack min älskade <3

Det såg mörkt ut, men jag kanske klarar helgen utan att bli bestulen igen.

Jag har även flyttat in Spåne i sovrummet nu, det är betydligt svalare där.
Men nu ekar det i hall och vardagsrum igen, så det blir dags att fixa en ny inredning. Hitta något att ha i hallen, så inte grannarna som står i trappen hör vad man säger här inifrån.


Annika, min bästa vän, var här ute igår. Och vi har nog inte setts sen.. Ja mega länge sen! Men nästa gång blir en ordentlig dejt. <3
Hon fick bra bilder på mina monster.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela