® Jahaja

Publicerad 2013-05-08 11:18:09 « Vardagen,

Sömnlös natt, varför är svårt att säga. Jag ville intens ta reda på varför, det kändes allt för tungt..
5 timmar fick jag nog sova iaf, skuttade upp och duschade. Och nu har jag precis kommit in efter morgonrundan med Zheeba. 
 
Igår ringde läraren i psykiatrin, provet jag gjorde i måndags hade han rättat, och även uppsatsen..
På provet kunde man få 38p som max, jag fick 30.5 och därmed betyget B, slutbetyg B (Rättspsykiatri). I samhällsbaserad psykiatri, som jag skrev uppsats i (12stegs programmetsom fick betyg B) fick jag B i slutbetyg!!! Jag är hur nöjd som helst!! Och nu är jag färdigutbildad skötare! Nu väntar jag bara på slutbetyg i demens kursen, så är jag färdigutbildad undersköterska!!
 
Då ställer jag mig frågan: Vad ska jag göra nu då?
Ja jo, jobba är ett krav, det vet jag redan.. Men jag vill ju vidarutbilda mig inom psykiatrin, och den enda utbildningen som verkar intressant börjar nästa höst... Distans utbildning i Stockholm! 
 
 
Om ca 3 timmar ska jag ta bussen till Kumla och gå informationen (kursen) via jobbet om läkemedel. Sen får vi se vad det blir utav den här dagen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela