® Imorgon är det dags för utställning

Publicerad 2013-05-31 12:51:48 «

Imorgon är det dags för utställning med fluff. Jag är hyper nervös - men det som lugnar mig är att jag får spendera en hel dag med både mamma och Annika! <3

Igår gick jag utbildning via jobbet, lyft körkort. Så nu har jag diplom på det, vilket kommer läggas till i mitt cv.
Och idag kom mitt hö, fyra balar - helt underbart!
Idag är även Fanny o Goliat här och det är bra väder, så vi har varit ute på promenad och vi har busat i gräset ;-)



Och igår var jag ut med Mia, och nu är mitt stenrös klart! Äkta Kvarntorp stenar, och då menar jag äkta - dem verkligen luktar kvarntorp ;-)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela