® Bara jag blir godkänd!

Publicerad 2013-05-07 13:35:50 «

Igår var jag in med uppsatsen i samhällsbaserad psykiatri samt gjorde provet i rättspsykiatri. Nu väntar jag med spänning på om dessa kurser är godkända: demens, rättspsyk o samhällsbaserad psykiatri.
När jag blir godkänd i dem är jag färdig utbildad undersköterska, skötare och undersköterska specialinriktad inom psykiatri.

Hur skönt känns inte det??
Men samtidigt väldigt tomt, här har jag växt i mig själv och fått in fötter i ett ämne som jag vill jobba med, men nu då? Är jag redo att möta arbetsmarknaden? Självklart! Jag är redo att börja jobba, och även vidareutbilda mig!



Nu vill jag ha råd att fixa uteplatsen! Jag har mina idéer, och en del utav den kan jag färdigställa, men det gäller att komma igång. Det handlar om att åka och hämta massa sten och det gör man inte på en kvart :-P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela