® Alla vet nog hur det är..

Publicerad 2013-05-11 00:01:43 «

Alla vet nog hur det är när man vet om sitt personliga problem och hur man löser det, men inte gör något åt det..

Jag är piss dålig på att hålla i pengar, och många andra saker, och jag vet hur jag ska lösa det, hur jag kan göra. Jag vet hur jag skulle vilja ha det, men jag gör ingenting åt det. Varför, är frågan jag ställer till mig själv - många många många gånger om dagen.

Vad är det som gör att man inte gör något åt sina problem, när man har all kunskap i världen för att lyckas?

Självdisciplin? Tron på sig själv? Motivation? Brist på intresse? Lathet? Vad är det?? Och varför?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela