® Dagen efter

Publicerad 2013-06-07 09:33:15 «

Fanny o Goliat håller mig sällskap under dagen medans husse o matte firar av studenterna. :-)
Dem håller koll så jag inte gör något fel, det är tur man har något att göra ;-)



Idag känner jag av svidande händer och ont i ryggen, stel som fan. Men det är självförvållat..

Igloo kom hit igår också, hon stannar här på hotellet medans mamma har semester på landet. Ingen bur på landet, och en 150cm bur att krångla upp och ner för trappor? Ne, då var det enklare för mamma att lämna henne här. För mig gör det inget, än så länge har jag ju plats :-)

Vi får se om jag gör klart hagarna idag, eller hur det blir.. Jag skulle behöva ta mig till Bauhaus och köpa virket så ja, vi får se helt enkelt. :-/ Vet inte om ryggen skulle orka heller eller om fingrarna blir värre. Jag måste tänka på att jag börjar jobba på måndag. ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela