® tisdag

Publicerad 2013-04-23 09:19:15 «



en ledig dag, och idag ska jag nästintill göra klart min uppsats och börja med mina uppgifter. beroende på vad jag nu ska skriva om -.-

imorgon, onsdag, är det studiebesök på Karsudden. men innan det ska jag upp på jobbet och prata lite.

på torsdag är det skola och studiebidraget/lån kommer. det blir att köpa fästinghalsband och avmaskningsmedel..

på fredag rullar jag och Zheeba mot Karlstad, hälsa på farmor framförallt. så får vi se vilka fler jag hinner hälsa på :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-04-23 20:21:10

Har du sett att hon har mask?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela