® Ooh Herregud!

Publicerad 2012-01-29 10:36:28 « Vardagen,

Jag gick kvällspromenaden igår, och efter jag kommit hem var det bara att smörja och vädra. Jag har fått skavsår! Så idag blir det varken promenad på dagen eller kvällen. För detta ska vila nu. Jo tjena! Svägerskan vill ha med mig till Lek & Bus landet.. Herregud säger jag bara! Jaja, kan vara en upplevelse. Kameran ska med iaf ;)

Får se hur det blir under början av veckan med promenader.
Är så jävla arg. Repair salvan har funkat hela tiden, men inte nu
under natten. Jag förstår ingenting! >_<



Och så är jag så sugen på potatis, kokt fisk och kräftstjärtsröra! MUMS!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela