® Psykologi - läran om människans beteende

Publicerad 2012-12-13 22:55:21 «

Ja, då är psykologi kursen klar. Allt man upplever är psykologiskt, oavsett om det är diskussioner, frågor eller händelser. Risken finns att jag fastnar här, att jag analyserar allt för mycket och försöker finna svar på något som jag egentligen inte får något svar på.

Det är även mycket påfrestande, för mig iaf, att läsa den här kursen. Men samtidigt lärorikt, för jag lär mig väldigt mycket om mig själv.


Kom ihåg att du alltid har ett val.



Man kanske skulle göra en återställning på sin egna hårddisk? Gå tillbaka i tiden?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela