® Lindesberg

Publicerad 2012-12-11 13:49:00 «

Det händer mycket i mitt huvud när jag återvänder till Lindesberg. Allt för mycket.

Idag har jag pratat i nästan två timmar i sträck. Jag har fått en annan synvinkel på vissa saker. Jag har även konstaterat vissa saker. Jag är nöjd! Jag har även en mega bra socialpedagog, idag fick jag en Hyacinth av henne. Den ska jag försöka vårda, som alla andra blommor hemma. :-)

Jag har blivit lite klokare.
Jag har dock inte lyckats kontrollera alla panikångestattacker, som jag hade velat. Men i det stora hela är det bara en bagatell, jämfört med det positiva i min dag :-)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela