® Ångestmonstret påminner mig

Publicerad 2012-12-27 21:40:49 «

Ja, vad ska man säga om allting just nu? Jag kommer bara på ett ord och det är "ångest".


ekonomiskt, syrran, mamma o pappa, ont i ryggen, inte fan är det sandat på alla isbanor här ute. Och mitt i allt sitter jag bara och försöker få tiden att gå. Det ska bli så jävla skönt att åka iväg med Annika över några timmar, en människa som alltid har lyssnat och hjälpt mig genom ja, nästan allt.


Och med dem orden skrivna så vill jag även tillägna några rader till min kära sambo som har fått stå ut med mina irritationer över det ena och det andra. Allting löser sig, tids nog.. Men våran relation försämras ju med det här, jag måste försöka tänka så också.. Och inte bara se till allt annat, utan också vad jag har här hemma. En karl som hjälper mig, står ut med mig och framförallt älskar mig för den jag är. En hund som är mitt liv, mitt allt. Utan henne hade jag inte klarat mycket. Djuren överhuvudtaget är värdefulla för mig <3




Nu tar jag min smärta och lägger mig för natten.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: a

Publicerad 2012-12-27 22:07:37

Älskar dig för den du är och vem du blivit !


Pöss

Svar: Och jag älskar dig <3
JhillhzaN

Postat av: Ida

Publicerad 2012-12-30 12:37:49

Fina ni är =)

Svar: Tackar :P
JhillhzaN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela