® Nytt Trix: Runt

Publicerad 2011-05-29 00:25:56 « Tips & Trix,

Vi har jobbat med det här med att Zheeba ska backa runt mig, i x antal dagar.
Jag har äntligen kommit dit jag ville vara för länge sen. Men jag har tänkt helt fel.
Jag fick hjälp av svägerskan att tänka på ett annat sätt - men jag lyckades iaf.
Nu kan Zheeba backa runt mig - jag står helt stilla och börjar med "go" kommandot: "kom igen" - hon blir taggad och jag säger runt - Zheeba backar och jag berömmer. Fortsätter tills hon går fler steg. Hon vet att hon ska gå runt.. Tack vare Maria som hjälpte mig med att hålla en hand på låret så hon inte puttar ut med rumpan för mycket. Nu går hon lite som hon vill - men hon har ju ingen bakdelskontroll så jag är nöjd :)

Film på det kommer någon dag..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela