® Dag till Dag !

Publicerad 2011-05-27 14:23:30 « Fakta,

Dag 1 – Presentera mig själv


Jill heter jag, ganska slö och lat mäniska - om jag får säga det själv. Men har dock inga problem att ta en träningsrunda om det skulle komma fram :)
Jag har viljan men inte disciplinen, eller vad man ska kalla det..



Bor tillsammans med min själsfrände, Marcus, i Kvarntorp.
Har precis fått diagnos, ADD, och försöker ta mig tillbaka till vardagslivet.
Till hösten börjar jag troligtvis med rehabiliteringen så jag kommer ut bland folk.
Vi diskuterar förtillfället medicin av olika slag..

Älskar allt som har med djur att göra.
Jag red mycket förut, men kände att det inte riktigt var min grej - att hålla på med hästar flera gånger i veckan. Skaffade min första hund 2005, och kände att det är verkligen något som jag inte kommer släppa i första taget ;)



Jag älskar att ta kort på oväsentliga saker, om jag bara hade råd med systemkamera!
Men älskar min kompaktkamera iaf ;)

Har förnärvarande hund, katt, fiskar och räkor som husdjur - en och annan dammråtta också såklart.

Jag har en mamma, som bor inne i Örebro. Världens snällaste! Min närmaste vän. <3
Min styvpappa, som alltid funnits och hjälpt till med det han kan. I mina ögon är det han som är min pappa, då han alltid funnits vid min sida och varit en förebild.
Min biologiska pappa bor i Karlstad, för tillfället hoppas jag att han arbetar med sina problem.
Jag har x antal kusiner och tremänningar, dem flesta utav dem bor i underbara Värmland.
Världens bästa mormor, en ärlig människa som betyder mycket för mig.
Den bästa farmorn, trots allt skit så står hon på benen. Så snäll och underbar! <3



Jag har även en bror, som har något slag av Aspergers syndrom. Så skoj man haft med honom, dock träffas man inte så ofta som man vill nu för tiden :/
En syster, som har ADHD/Borderline, som bor i Mullhyttan med sin karl och två barn - en tredje på väg.
Eliaz och Ewelin är mina solstrålar! Jag hatar att jag inte träffar dem så ofta.

Sen har vi min bästa vän, Annika! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela