® BildBomb

Publicerad 2011-03-02 21:50:41 « BildBomb,










Och för att berätta något helt (icke) otroligt..
Jag lämnade Zheeba hemma med pappa Marcus idag. Han låg och sov,
fotöljen stog i vägen för trappen. Men ändå hade Zheeba hoppat över den,
smitit ner på undervåningen och ylat. YLAT! Så tråkig var pappa tydligen -.-

Jag måste erkänna att det känns absolut inte bra att ha en hund som både
piper, ylar och skäller efter en. Hon har ju sällskap så vad gnäller hon om? :/
Jag har gett upp hoppet för länge sen, men ändå kämpar jag.. Varför?
Hon verkar vara ett hopplöst fall, ja.. Jag har provat det mesta!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: s a n d r a

Publicerad 2011-03-03 15:20:18

sjukt söta hundar :)

Postat av: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken

Publicerad 2011-03-06 20:28:43

sv: jag vet... de flesta har att de som visar måste ha hjälm upp till 16 år. och 18 med hingstar.

tycker det ska vara obligatoriskt att ha det.



sen var det i princip bara vuxna som visade och de får bestämma sjävla :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela