® Det är inte sant?!

Publicerad 2015-05-14 22:00:47 « Vardagen,

Djävulen ska flytta, ungarnas rum är nedpackade och grannen säger att Djävulen fått lägenhet i Kumla!
Lättnaden jag känner, om det bara kunde gå fort nu.. Och att det verkligen är sant!
 
Agorafobin är tillbaka, men fan inte för att stanna!
Jag som hade tänkt åka iväg och göra saker under min semester - hamnade rakt ner i en depression och kämpar varje dag med vardagsrutinerna.. Och där tror jag att det här med Belgisk Jätte kom in i bilden. En förändring, och inte så där jätte liten heller. Jag ångrar det lite grann, men samtidigt så är det beslut jag själv har tagit. Blir han kastrerad så kanske mamma kan ta honom? Om jag inte orkar med det här projektet..
Jag har egentligen nog med mig själv.
 
.. Jag och mina dumma impulser när jag mår dåligt !! >_<
 
.. Och när man fått in rutiner på vardagsssysslorna så stänger dem av vattnet pga vattenläcka och då har jag inget vatten i köket - vilket gör att jag måste diska i badrummet, vilket inte sker varje dag. 
 
Jag känner mig inte redo att börja jobba på tisdag, jag gör inte det. Jag känner mig inte alls redo!
Och Beirut sen också.. Hon måste ha rött lyse bakåt, annars får jag inte köra henne. Hur tar jag mig till o från jobbet nu då?  Jag måste jobba mer för att få mitt förbannade körkort någon gång..
 
.. Jag känner bara för att ge fan i kaniner och fokusera på att jobba istället.. Känns som att det är den enda lösningen. Men det funkar ju inte heller, jag har inte hjärta att lämna ifrån mig Spåne! Och inte den här stora saken heller.. Egentligen :/
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela