® Ommöblerat

Publicerad 2014-10-20 16:17:11 « Vardagen,

Nu kanske jag kan vara nöjd några veckor.. Har grejat och pysslat, så nu är jag redo för att kontot ska fyllas med pengar så jag kan köpa allt annat som behövs. Och nu kanske sängen kan locka lite mer så jag sover där istället för i soffan..
 
 Badrummet
 Från hallen
 
 Från vrummet
 
 Sovrummet
 
Jag fick en stor jäkla matta för ett tag sen. Då den inte går att dammsuga rent och så, så fick jag idéen att klippa sönder den. 1) Jag slipper det kalla golvet på kvällar o morgnar. 2) Jag kanske kan få behålla lite värme inomhus. 3) Ljudisolering ka behövas, grannarna behöver inte höra allt jag gör här inne. 4) Den får samla upp skräpet utifrån så slängs den till våren sen.
 
Nu ska jag fixa något att äta!
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela