® Förbannade jävla skit!!

Publicerad 2014-11-03 22:05:06 « Vardagen,

Ja. Livet verkade gå åt rätt håll, men så självklart ska något eller någon förstöra det hela.. Skulle starta upp tröskverket men det visade sig vara hårddisk krasch..

Går det att rädda alla bilder på syrrans ungar, Smokey, Zheeba som valp, Cheva, Alla äventyr.. Pisse Boo, Vänner, Fulla o nyktra, Naturbilder.... All musik, mina egna låtar och andras.. Dokument, mitt cv o pb, hyresgästföreningen... Filmerna på Eliaz som liten, Smokey, Zheeba... Människor..

Faaaaaaaaaaans jävla skit!!

Körkort eller få tillbaka allt som jag endast bär i minnet!? Det känns som att hela mitt liv ligger på en skör tråd just nu. Ja, det är så det känns. Jag har fan inte 7-12.000 kr för att skicka iväg hårddisken, och inte ens då finns det en säkerhet att kunna rädda mina minnen.. Inte ens då!!
Osäkert läge..


Jag kreverar snart. Kan knappt andas..

fàaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela