® Vårdcentralen

Publicerad 2014-03-19 13:00:00 « Vardagen,

Igår tänkte jag att jag skulle kontakta vårdcentralen, efter att ha försökt läka mitt nageltrång på egen hand i två veckor ungefär. Så ringde en sköterska upp igår och jag fick en tid idag. Så var jag där och sköterskan, som jag fick träffa, sa att jag gjort vad jag kunnat och så fick jag skäll för att jag inte varit där tidigare. Oooops! ;)
Men på fredag ska läkaren skära och så, och det blir väl en lugn helg då kanske. Vi får la se vad läkaren säger.
 
Jag har hittat lite nostalgisk musik på datorn, sån där musik jag lyssnade på för ca 5 år sen. Så det spelas just nu. Har diskat, bäddat rent i sängen (vilket jag kanske skulle gjort igår när jag ändå tvättade men orka? ;))
Och så har snön kommit tillbaka till Kvarntorp. Jippi säger Zheeba..
Jag har även plockat undan lite i köket, samt försök rensa lite bland Hyresgästförenings papper osv. Jag kan ju försöka ha lite ordning ?!
 
 
Så nu ska jag väl fortsätta med mitt här.. Jobb imorgon kväll, dag på fredag sen till läkaren *ryser*
 
Och så ska jag skicka iväg ansökan till den nya utbildningen, som startar i höst. Kanske ska slänga iväg ett par andra också när jag ändå är på gång?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela