® När man minst anar det så slår det tillbaka

Publicerad 2014-03-06 20:40:20 « Vardagen,

Då kom det jag väntat på.. Sorgen, tomheten, saknaden.. 
Jag försöker trycka bort det, men kroppen motarbetar psyket riktigt duktigt. Så inatt blir det ensamtid med räkor och gråta en skvätt. Efter telefonsamtalet jag hade med pappa tidigare idag så känner jag av saknaden efter farbror ännu mer. 
 
Det är hemskt.. Men han gav mig det bästa någon någonsin kunnat ge mig - Zheeba <3 <3
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: mamandas

Publicerad 2014-03-07 07:58:09

SV; Vad jag fått lära mig så har det gått så långt så måste man få hjälp. Jag hade så i somras och då fick dom rycka en bit av nageln, blir väl lika igen.

Men ja, det hjälpte :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela