® Det är katastrofalt

Publicerad 2014-03-04 08:08:53 « Vardagen,

I fredags gick flyttlasset, hela 100meter. Nu bor jag i samma hus som min älskade hundvakt, och en av dem bästa människorna. Jag fick hjälp av mamma, Anders, Andreas, Marcus o Josef. Mia hade Zheeba hela kvällen.. När alla stora grejer var på plats invigdes det med ett par cider nere hos Mia innan det var dags att sätta ihop soffan och en bokhylla, som jag fick av Josef.

Lördagen kom och Jill märkte att hon vridit på kylen på max, dvs att det var riktigt kallt i den. Värmen hade även försvunnit i lägenheten, pannan hade lagt av. Välkommen till Gasolvägen!

Söndagen bjöd på jobb, delad tur. Måndagen bjöd på jobb, 7-16.30.
idag bjuder dagen på en resa till Lindesberg, vilket är på tiden. Inte varit hos Maja på en månad och mycket har hänt sen dess.

Planen var att stanna ett par timmar och umgås med den bästa vännen någonsin, Annika, efter mötena. Men som vanligt är man för snäll, då det är kris på jobbet, så ikväll ska jag jobba. Och visst jag behöver verkligen pengarna, men jag känner att det är elakt, jag gör saker utan att tänka steget längre..

Jag skulle behöva börja med concertan igen, inte ätit den på länge. Men jag får se om jag kommer ihåg att ta ut den..

På lördag är det Lindesberg igen, brorsan fyller 30. Så gammal man börjar bli :-/

Nästa vecka är det Karlstad tripp, begravning. Och innan dess ska jag hinna jobba, hinna med att sörja så att inte allting kommer på en gång för då vet jag att jag kommer gå in i väggen. Jag visste att det här skulle ske, frågan var bara när. Jag kommer åka, för både min och min släkts skull. Men mest för farbrors skull.
Och då stannar jag ett par dagar, så länge jag vet vart jag gör av Zheeba.

Ryggen har börjat bråka också. Inte nog med flytten utan det kalla vädret, och den kalla lägenheten. Jag är van vid 25grader inomhus, och nu får jag stå ut med kanske 22. Det är större skillnad än man tror..

Summa summarum, jag kommer behöva en hel del tid för mig själv. Jag är glad bara jag inte känner efter, och därför sysselsätter jag mig med allt möjligt.

Nu ger jag upp.. Godmorgon!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela