® Att göra..

Publicerad 2014-03-11 17:22:00 « Vardagen,

Då har jag lite att göra inför resan imorgon eftermiddag/kväll. Jag styr kosan mot Karlstad, mitt älskade värmland, men den här gången för mindre roliga saker. Men ändå något som jag inte vill missa. 
 
Onsdagen börjar med jobb 7-16, sen går tåget till Karlstad och sen vidare mot kusin vitamin. Sover hos dem, sen begravning på torsdag, sen sover jag över hos farmor för att vi ska kunna stötta varandra. Det blir tunga dagar... 
På fredag åker jag hemåt igen, för att sen jobba lördag - måndag. *suck* Men det har jag valt själv, för att inte tänka på allt som hänt, men vi får väl se om jag går in i väggen eller inte..
 
Listan:
  • Rensa hos Spåne
  • Duscha
  • Boka biljetter
  • Diska
  • Packa
Sen borde jag vara redo för onsdagen!
 
Zheeba stannar hos Marcus under dessa dagar, det blir för hårt att ta med henne, samt att han även kollar till Spåne. <3
 
Jag har även fått erbjudandet att överta en schäfer hane, 2.5 år kastrerad. Och jag är förälskad i honom, iaf hans utseende! Så vi ska väl ta en dejt någon dag för att sen se hur det fungerar mellan Zheeba och honom. Men! Jag ska tänka efter riktigt noga.. Riktigt riktigt riktigt noga!
Hur mycket än tarmen suger så måste hjärnan ha den största delen den här gången!
 
Jag saknar dig, Bonzo bus! <3
 
Och idag är första dagen med E-Ciggen, jag känner inget sug efter en "riktig" cigg heller. Det stillar begäret ordentligt. Jag provade med vanlig, mest för att se så det inte är psykiskt. Men icke, dt gav mig ingenting så släckte skiten :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela