® Jag växer!

Publicerad 2014-06-12 18:28:04 « Personligt,

Suddasuddasuddasuddasudda bort dom
Nedtryckare finns alldeles för gott om
Suddasuddasuddasudda bort dem som
Hugger dig i ryggen när du vänder dig om
Vi ser dem redan från start, ögonen säger en helt annan sak
Och det visar sig snart, att det rötnaste hjärta har helt annat skal
Vi suddar bort alla tungvrickare
De blir mätta på att andra blir hungrigare
De vill se oss som en byggsten i deras del av system
Så vi rör oss flummigare
Men gropen som de gräver kommer dem själva falla i
När de slåss för att beskydda sin hierarki
För vad tror de växer upp när så mycket hat gror?
Tänk i andra banor
Jag ber dig!

Håll hårt i din goda vän, för där ute finns det gott om ormar
Gå med dem som vill dig väl, även om dina fickor är tomma
Glöm dem som vill sänka dig, sudda bort bad-minded tjommar
Ju mera dem spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma

Hej
Ställ in ditt sikte på nåt positi-ivt
För nå't ryggbitande har vi ingen ti-id
Jo, jag ser dem men jag bara väljer att se förbi-i
Kan inte låta dem stjäla min energi-i
Nej, om de vill hålla ner dig och se dig vissna
Så använd deras hat som en gnista
för vi växer upp med ljuset, kommer från det dunkla
Det är klart att de vill se våran skuta sjunka
Jag ser dem inte på min radar
Så det spelar ingen roll hur många troll som hatar
Jag bara ser aldrig tillbaka
Nej nån guldgrävarvän kommer jag aldrig sakna
Nej en god vän går fö-örst
Som finns vid din sida när sommar blir hö-öst
Skin över dem, låt de vä-äxa
Har inget hat i mitt bröst!
Åh n
e-ej
 
 



 
 
Jag har funnit personer som gör mig glad, som får mig att känna mig nöjd med mig själv. Personer som fått mig att inse saker som jag inte ens trodde var möjligt. Jag hade tydligen saknat något som jag inte ens visste om!
 
Och kärleken till dig bara växer!
Så underbar från dag ett.. <3
 
Och det är acceptabelt att ta en Jill-dag! Att göra vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. Ge fan i telefonen en dag, det är okej. Men det dåliga samvetet jagar mig, för jag vill ju ändå ha kontakt med vissa! Men dem måste kunna acceptera mig, om jag väljer att inte svara på en dag. Världen går ju faktiskt inte under, jag måste jobba med den inställningen! 
 
Jill har börjat, sakta men säkert, komma upp mot ytan! Jag kan andas lättare och lättare. Livet känns inte lika komplicerat! Jag älskar dem som står bakom mig bakom allt nu, jag är oerhört tacksam för allt ni gör! Oavsett om ni inte gör något, så är det just det ni gör. Ni låter mig vara fri, ni låter mig göra mina egna misstag, ni låter mig få andas! Ni accepterar mig för den jag är! Och jag önskar att jag kunde visa min tacksamhet på något sätt! <3
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela