® Timmis - på gott o ont

Publicerad 2014-01-09 23:44:00 « Vardagen,

 
På både gott och ont är det skönt att börja som timvikarie igen. Efter att ha gått som månadsanställd, även om jag saknar det ganska mycket. Lönen, schemat, planeringen.. Visst får jag mycket jobb, för det är något som kan sägas hur mycket som helst - kommunen behöver mer vikarier!!
 
Men så har jag varit till körskola idag, det är så roligt när dem säger åt en att man är duktigare än dem trodde. Haha. Tredje gången jag körde med dem nu, och har redan kommit halvvägs i min planering. Fick en läxa som ska göras under helgen, samt bokade in halkan, igen, så nu kör vi!! ;)
 
Imorgon är det jobb igen, sen är jag ledig under helgen samt måndag - men då är det kör lektion igen ;)
 
 och så kommer det en lejonhuvad, zobel brun, hona till oss i månadsskiftet februari - mars, men mer om det längre fram 😉
 
 
I finally see the bright light.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela