® Liver är för kort för att....

Publicerad 2014-02-22 07:56:36 « Vardagen,

Livet är för kort för att göra saker som man mår dåligt av. Det har jag lärt mig nu. Vill jag dricka tre glas vatten på en minut, så gör jag det. Vill jag hoppa jämfota tre meter, så gör jag det.
 
Njut av livet idag, gör vad du känner för, ta ansvar, visa hänsyn!
Du vet aldrig vad morgondagen ger dig...
 
Gårdagens information gav mig insikt, att jag ska verkligen satsa på att göra en för en förändring i Sveriges land, jag vill försöka iaf. Jag vill att folk ska veta hur det egentligen går till, hur det ser ut på andra sidan.. Hur Sverige egentligen ser ut!
 
 
Jag ska göra vad jag kan för att hedra ditt minne! <3
Vila i frid, min älskade faders gestalt.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela