® Lördag kväll!

Publicerad 2014-04-26 14:50:15 « Vardagen,

Sådär, då har man betalat räkningar samt rensat minneskortet på telefonen. Då jag inte skaffat trådlöst internet, utan använder kontantsticka, så använder jag inte Dropbox längre och får då flytta över manuellt. Tråkigt, men det behövs ibland ^^
 
 
Jag ska väl trycka i mig något att äta, om ca en timme är jag på väg mot jobbet. Ska bli skönt att jobba ikväll, och så får jag se om Jenny hellre ville jobba förmiddagen imorgon, då får jag sovmorgon igen, vilket är skönt. Tråkigt att förlora kvällstiden, men det känns skitsamma. Så länge jag får sovmorgon ;)
 
Räkningarna blev dyrare än jag trodde. Samt att jag skulle behöva hitta mina hyresavier, jag trodde jag slängde dem som stämde. Och dem som inte stämmer har jag kvar. Där är hyran 100kr dyrare,minst, så dem stämmer definitivt inte ^^ Sen tror jag att jag glömde skriva in vilken månad, det handlade om. Esh!
 
 
Sen har jag bestämt mig för att behålla Cheva, och att han får behålla sitt namn. Så här i dagarna ska jag väl lösa det också. Jag märker på Zheebas bakben att hon blir allt stelare, men hon har inga problem med trappor eller träna än så länge. Tränar jag ett pass med henne, så är hon inte riktigt stel efteråt. Och sen går vi mot varmare tider. Om hon bara kunde fälla av vinterpälsen.. >_<
 
Och igår, äntligen, hämtade jag ut min concerta. Äntligen! Jag vet att psyket är stabilt när den är i kroppen. Men ska prova någon ny modell nu, så får se hur det går och om det ger samma effekt. Det märker jag ikväll när jag ska jobba, om jag är mer koncentrerad eller om det slår bakut. 
 
Så nu ska jag väl ut och leka lite med Cheva, trötta ut han i skuggan innan Mia ska ta hand om dem ikväll.
Ska även försöka finna något att stoppa i magen, förutom Schweizernöt och Cola ;)
 
Ciao!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela