® Lite Ledigt ?

Publicerad 2014-04-28 13:32:09 « Vardagen,

Äntligen! Två dagar ledigt, jobbat 7-12 idag. Och har nu pratat lite med älskade Mia samt hämtat hundarna. Så nu är det musik och städa som gäller - trots värmeböljan!
Imorse var det 36grader i solen, då var klockan runt 8.40.. !! Skandalöst!
 
Spåne har fått nytt hö och nystädad bur. Nu ska jag plocka mitt skräp och sen ska jag ta mig i kragen och dammsuga samt moppa. Så det är rent och luktar gott här inne... En stund iaf.
Boka tvättstugan, vattna blommorna och lite annat ska göras innan det är dags att färga håret och duscha. Då kan man ta ledigheten på allvar.. Tills dess så får grannarna stå ut med min dåliga musik ;)
 
 Törnrosas Kjortel.
Äntligen blommar den ut ordentligt! Som jag har väntat. Och jag trodde inte blommorna skulle bli så stora när knopparna började visa sig. Den här kommer få pryda min balkong i sommar, när det blivit lite varmare på nätterna ;)
 
Jag Älskar Dig! <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela