® Onsdag?

Publicerad 2013-10-02 12:10:15 « Vardagen,

Jag har knappt koll på dagarna längre.. Igår kände jag av högt blodtryck, och då var jag ändå i viloläge. Skumt!
Idag ska jag jobba, kväll. Rätt skönt faktiskt, även om det kan bli jobbigt.

Så nu ska jag bara få i mig något, ringa Annika och gå ut med Zheeba. sen ska jag nog mysa lite bebisarna.

Jag försov mig imorse, mamma och jag skulle åka och hämta spån. Men vi kom iväg iaf, tur var väl det. Och snart måste jag åka och köpa hö, jag klarar mig ett par dagar till - men ändå.

Och när tillfälle ges ska jag åka och köpa spån så jag klarar mig över vintern, slippa skyffla spån mitt i vintern är inte speciellt roande.




Hailie har kommit till världen, 27 september. <3 Jag önskar att jag kunde åka och träffa dem, allihopa!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela