® Lördag och jobb

Publicerad 2013-10-05 14:28:37 « Vardagen,

Jobbade kväll igår, och kväll idag, kväll imorgon och dag på måndag.. Helt arbetslös blir jag ju inte ;)
 
Nu har jag passat på att dammsuga och moppa medans gubben är iväg på ärenden, då får jag lyssna på hög musik (läs MIN musik) då vi inte riktigt gillar samma musik jämt ^^
 
Morgondagen blir kaninernas tur, göra rent i burarna osv. Skulle ha gjort det innan jag dammsög, men glömde bort det.. Så det får bli imorgon. Nu blir det musik en stund till innan det är dags att röra sig mot jobbet.
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela