® stöttepelare!

Publicerad 2013-05-10 04:24:22 «

Jag har en speciell person i mitt liv, egentligen flera, som ställer upp och lyssnar. Som en syster, fast ännu bättre. Som min spegelbild fast ännu bättre!

Fyra timmars samtal, och nu känner jag mig tillfreds igen, det känns lättare. Lättare att andas, trots att jag inte pratade så mycket. Ibland behöver man bara höra någons röst.


Jag är så glad att jag har haft den uppväxten jag haft, att jag gått igenom allt, att jag är den jag är, att jag blivit den personen jag blivit! <3
Även om livet känns på botten, så får jag en känsla av hopp när jag pratar med den här personen!
En sån känsla jag hoppas att alla finner hos någon.


Och jag vill tillägga: Mina nära och kära har också en speciell plats i mitt hjärta. Min bästa vän, min vän och framförallt min pojkvän! Dem absolut största stöttepelarna i mitt liv, dem som får mig att orka mig igenom mina dagar, utan att dem kanske inte vet om det. Men det räcker med en sån sak som tystnad, respekt, närhet eller tanke! <3



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela