® Musiken gör människan

Publicerad 2013-05-17 14:51:22 « Vardagen,

Idag har jag trimmat lille fluff, och han har även fått varit ute i hagen en stund. Jag och Zheeba tog en promenad och plockade godis till kaninerna. Det blev inte så mycket, men det gör inget. Lite är lagom.
 
Sen har jag gått igenom en jävla massa papper som jag bara har haft liggande överallt, försöka få lite ordning på torpet. Och jag tror att jag har lyckats ;) Jag har iaf lyckats samla alla betyg på ett och samma ställe. Det enda jag behöver nu är att skriva personligt brev, samt kopiera upp betygen så det finns kopior hemma. Skulle även scanna in dem i datorn, men vi får väl se när och hur jag lyckas med det..
 
Jag har även gjort i ordning en pärm till djuren. Så nu har jag alla papper på djuren på ett ställe, och den får stå på kaninburen tills jag vet vart jag ska göra av den..
 
 
Jag har också gjort om lite på balkongen, riktigt skönt blev det faktiskt. Satte upp gardinstång, som jag sen tänkte klä in med längder som man binder ihop (så det blir tre längder, som man kan dra för om man vill) precis som vi har i vardagsrummet. Allt för att försöka hindra solen från att sig in för mycket i vardagsrummet och mitt i ansiktet.
Men eftersom jag inte har några längder att offra så fick det bli några panellängder. Det ska ju inte göra något om dem blir blöta av regnet och sen blekta av solen..
 
 
Så nu ska jag väl göra lite mer nytta kanske? Möblera om på lite böcker? Förrådet ute? Förrådet under trappen? Hmm! Ja, vi får se vad jag hittar på efter jag är klar här ;)
 
Jag har tagit en paus med "Dagens Bild" då jag inte har haft tålamodet med datorerna här hemma. Den stationära stänger av skärmen emellanåt, och då tröttnar man, den har även alla bilder på hårddisken + dokument. Laptopen strejkar på E tangenten, så den vill man inte sitta vid längre stunder. 
Mobilen laggar.. Ja, jag skulle behöva ca 50 tusen på mitt konto så jag kan köpa ny dator + mobil. 
Och batterier till kameran :( Den saknar jag emellanåt) Så det lutar åt att förlita sig på dessa jävla uppladdningsbara batterier nästa inköp >_<
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela