® Jag överlevde iaf

Publicerad 2013-05-18 19:03:25 «

Jag bestämde mig för att dammsuga idag. Och i vanlig ordning så lägger jag slangen i trappen, för att sen klättra över den med dammsugaren. Då inte sladden räcker hela vägen ner så får man byta kontaktuttag.

Jag bestämde mig tydligen för att testa hur mycket slangen, som är gjord i plast, tål att få på sig och samtidigt känna hur en inomhus trappa känns mot ryggen. Nu vet jag, och jag vill inte göra om det!



Ungefär som slangen ser ut - känns det i min rygg just nu. Dammsugaren klarade sig, förutom slangen, ilskan av smärtan fick mig att dammsuga klart. Sen gjorde jag ordning på mopp vatten, så moppade jag golven innan jag tog smärtstillande och satte mig med kall Cola och cigg på ballen. Nu sitter jag här och vet inte om jag törs röra mig.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela