® Ingenting är omöjligt

Publicerad 2013-05-12 23:51:24 «

Här är det dags för natten, Tussan har tagit Zheebas plats så Zheeba har lagt sig i vardagsrummet. Haha.



Imorgon är det måndag, mamma hjälper mig med anmälan till utställningen i Stockholm 1 juni. Lilla fluff ska tävla mot sin brorsa, så det är klart man hoppas att man får bättre poäng än uppfödaren men samtidigt inte ;-)

Jag har även hittat en hona som jag blev förälskad i. En hona som kommer hjälpa till i min nystartade avel. Men! Ett stort men, hon finns i Östersund! Så jag hoppas verkligen att det finns någon transport hjälp :-)

Imorgon är det måndag, och det betyder att jag hoppas att jag får ordning på mina papper, som jag tänkt sortera. Så man har ordning sen när betygen kommer och man kan börja söka jobb ;-)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela