® Händelserik dag

Publicerad 2013-05-25 19:49:55 «

Jag och Zheeba klippte gräsmattan och tog en solskenspromenad. Sen hängde vi upp amplar på förrådet, men inga blommor i än :-P Varför? Jo, för jag har svårt att bestämma mig vad för blommor jag ska ha.



Sen kom A och vi åkte ut och leta burkar (aka geocaching) och vi började utanför hällabrottet, sen vidare mot Hallsberg och söder om Hallsberg.. Vi har bestigit berg, lekt i grottor, varit i vatten, klättrat i träd och gått i ojämn terräng hela tiden. Ryggen har inte sagt ifrån än, men det kommer säkert.

Vi var även på ställen där man ser gamla hinder från första eller andra världskriget, så dem inte kunde ta sig igenom med stridsvagnar. Riktigt fränt, tycker jag, med lite historia.



Jag fick även med mig ett par intressanta stenar hem! :-) Nu har vi precis ätit mat och magen är full. Så det blir soffläge med hjärtat en stund :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela