® Mycket som händer..

Publicerad 2013-03-21 17:46:24 «

I söndags åkte jag till mamma, för att bosätta mig hos henne under några dagar då jag skulle börja praktiken inne i stan. Lagom avstånd och bra motion.

Första dagen var väl inte den bästa, men dem andra två var bättre. Jag och handledaren gick igenom schemat, så jag är ledig tills söndag kl 12. ;-)

Igår åkte jag till Kumla för styrelsemöte. Åkte sen hem och fick träffa Zheeba och bebisarna. Nog hade dem växt sen i söndags.



Jag hade även fått brev ifrån läkaren på vårdcentralen, där han skriver att han INTE skickar någon remiss till smärtkliniken?!?! Idiot!!
Så nu är vi tillbaka på ruta ett och jag ger snart upp det här!



Och nu vilar jag magen efter maten. Lite skönt att vara hemma hos älsklingen igen <3
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Annika Mamsen

Publicerad 2013-03-21 18:34:51

Skönt att du kom till de dina !
Men det andra får du ta tag i sen. Älskar dig och dina lösningar.. Ha det gott, ses

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela