® Är du också ute och söker jobb?

Publicerad 2013-03-09 14:02:15 « Mänskligt, Reklam,

Är du också ute och söker jobb, men finner inget?
Metrojobb finner du vad du söker - på ett smidigt sätt. 
 
 
Efter en kort sökstund på deras sida, finner jag minst 50 olika jobb som jag kan söka - och då är jag nästan utan utbildning! Du kanske är färdigutbildad och söker efter rätt jobb? Då tycker jag att du ska besöka Metrojobb, där finner du alla möjliga jobb.
 
Här annonserar dem även efter folk som vill vara med i olika reklamfilmer, för en klumpsumma i lön. Så vill du börja din skådespelar karriär så är det ett bra ställe att börja på. Eller du kanske har ett djurintresse och vill starta egen zoo butik
 
 
Kritik: 
Det enda negativa jag kan komma på, om sidan, är att det inte finns någon egen kategori för oss djurintresserade - inte heller speciellt mycket jobb erbjudanden. Varför? Borde inte dessa utbildningar finnas med på den här sidan också, eller är det jag som inte riktigt hittar?
 

Jag håller mig till det som fungerar för mig - metrojobb.se
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela