® Onsdag

Publicerad 2013-06-19 15:40:11 « Vardagen,

Tänk vad tiden går fort, det är redan onsdag..





Lilla Beirut kom hem igår. Börje fick bli donator av batteri, så nu rullar hon bra. Vad jag ska göra med Börje vet jag inte än.. Men en lösning finns alltid.

Imorgon är jag ledig, och då funderar jag på att åka iväg med en massa skit till tippen, det är inte så långt och blir det jobbigt på moppen så får jag ta det på en barnvagn ;-)



Ett par zebror har fått flytta ut på uteplatsen, över sommaren, det är snart dags att ta fler skott på dem igen. Roligt är det men jag vill kunna ha dem i fönstret :-/

Vi har även fått gäster i våran trasiga fågelholk. svart vit flugsnappare. och bebisarna gör sig påminda nu :-) Det piper och kvittrar ifrån holken, det är så mysigt så.

Kaninerna är nöjda över sina ute burar, och jag med. Dock gräver dem men än så länge inget stort :-)

Och nu skrämde mamma fågel iväg en annan fågel, tror det var blåmes eller talgoxe. :-P Haha.

Mamma o A var upp till syrran, och det var synd att jag jobbade idag, annars hade jag åkt med. Men det går ju fler tåg ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela