® Fredag igen

Publicerad 2013-06-14 11:20:51 « Vardagen,

Ja, första veckan är klar! Uj uj, ryggen har tagit stryk men inte så illa som jag trodde.. *Suck*. Jaja, vad är en bal på slottet? ;)
 
Nu har jag slängt igång en maskin tvätt och funderar på om man kanske skulle ge sig ut och plocka lite brännässlor, torka dem till vintern? Kanske borde göra ordning i förrådet innan jag börjar greja med det? Hmm.. Ja, jag säger då det..
 
Nu har jag ledig tills på måndag iaf, och det känns skönt :)
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela