® Färdig!

Publicerad 2013-06-09 15:55:35 «

Nu, äntligen, är burarna klara. Kaninerna har fått inviga sina delar och jag har gjort lite finslip, ändå är det mycket finslip kvar.. Mamma o A var här och hälsade på Ninen, och köpte med krampor så jag kunde bli klar. Tur det!



Resultatet är underbart! Jag är mega nöjd! <3 Och det verkade även kaninerna vara, dem kunde hälsa på varandra. Dock får jag kanske sätta någon planka för, så inte Fluff får för sig något. Han visade stort intresse mot Frutti..

Nu blir det lugnt, imorgon börjar jag jobba på schemat :-D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela