® Analysera mera!

Publicerad 2013-06-05 14:11:21 «

Efter att ha gått den här utbildningen så är det skrämmande hur mycket man egentligen analyserar andra människor - vad dem har för psykiska problem, samt fysiska. Det blir en biverkning utav att ha kunskap!

Jag är inte ensam om att ha tänkt "har jag en sån diagnos", "det där stämmer in på mig"..

Men jag är ganska säker på vissa saker, och när det kommer till människan så blir jag aldrig förvånad. Människan är slug, äcklig och förbannat smart!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Morsan

Publicerad 2013-06-05 14:31:32

Så rätt så ! Man får försöka slå bort de tankarna att diagnostisera folk ibland, tar för mycket energi..
Puss på dig gumman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela