® Som en riktig Zombie!

Publicerad 2013-01-08 09:22:00 « Personligt,

Jag är, och har alltid varit, otroligt morgontrött - du kan jämför mig som en riktig zombie. Med dem orden menar jag att jag sällan går att prata med, jag går oavkortat till badrummet, ger Zheeba mat. Sätter mig vid datorn för att vakna, går och fixar frukost - kanske! - sen tillbaka till datorn, där jag tillbringar en tid för att vakna..
 
Zheeba har nästan alltid haft såhär, att matte ska vakna till liv innan vi går ut. Men märker jag att det är kris, då tar jag på mig kläder och går ut - självklart! 
 
Jag blir mest irriterad över att jag inte vet varför jag är så otroligt trött, zombien i mig kommer fram betydligt snabbare än vad som behövs. Försvinner oerhört sakta. Jag vill vara pigg! Det spelar ingen roll om jag sovit 3timmar, 6 timmar eller 9.. Alltid samma sak!
 
Nu ska jag vakna till liv, fortast möjligast, sen iväg till Vårdcentralen, för akupunkturen..
 
 
Kolla även in:
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Postat av: Andrea

Publicerad 2013-01-09 17:08:41

:( samma problem med mig :/

Svar: Är du också zombie på morgonen? hur lång tid tar det för dig att "bli människa"? :P
JhillhzaN

Postat av: Nailbloggen

Publicerad 2013-01-16 18:39:45

Jag brukar inte vara speciellt mycket zombie faktiskt :P Bara om det är väldigt tidigt på morgonen..

Svar: Ja, och man inte har sovit tillräckligt :)
JhillhzaN

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela