® Rejta - Omdömen

Publicerad 2013-01-10 17:12:43 « Omdömen,

 
Oerhört intressant, och bra öppettider. Tillgång till naturen och sittplatser så även rullstolsburna kan ta sig runt.
 
 
 
 
Bara positiva erfarenheter från personalen. Det enda jag kan tänka mig att det är negativt är handspriten, som står i korridorer, den känns utspädd. Annars är det lätt att hitta dit man ska och inga problem att få hjälp av förbi passerande personal :)
 
 
 
 
Bra miljö att vistas i, bra träningsmöjligheter :)
 
 
 
 
Lite snurrigt när man kommer in, då denna affären inte är möblerad som andra hemköp. Men man lär sig hitta rätt så fort ändå :) Bra priser och trevlig personal.
 
 
 
 
Alltid långa väntetider på akuten, om man inte kommer in efter en större olycka och värre skador än vad jag hade. Men personalen kom och tittade till mig i väntrummet, och dem andra som väntade, och förklarade situationen. Hjälpsamma och trevliga!
 
 
 
 
Bra miljö och tålmodiga lärare! Brett utbud med utbildningar och kompetenta lärare :)
 
 
 
 
Dem minnena man har ifrån dagis, och vad man har fått med sig därefter... Otroligt tålmodiga fröknar, lagom med aktiviteter och ordning och reda! Inga dagisfröknar som bara stod och pratade utan även dem äldre var med och lekte, gungade gungor osv :)
 
 
 
 
Otroligt bra lärare, lärorikt och bra rast aktiviteter :)
 
 
 
 
Jag har haft både positiv o negativ erfarenhet, men det går snabbt att få tid och dem har oftast ringt innan den bokade teletiden. Och har stått ut med att en förklarar skumt :)
 
 
 
 
Lite liten lokal, men jag gillar personalen och att det är enkelt att hitta vad man söker. Har man beställt en bok, så är dem mycket trevliga, tydliga och snabba med information när boken finns hos dem :)
 
 
 
 
Trevlig barnmorska fick jag träffa och behövde inte alls vänta speciellt länge och hjälpsam personal i receptionen när man kommer in och ser vilsen ut ^^
 
 
 
 
Oerhört mysig kyrka, lagom rymlig och en bit utanför byn - precis som jag tycker att det ska vara. Välskötta gravar!
 
 
 
 
Jag har endast positiva erfarenheter ifrån Fellingsbro vc, snabbt att få kontakt med läkare som verkligen gick igenom allt och lyssnade noga.
 
 
 
 
Jag gillar Frövi vc, snabba och lätta att prata med. Inte speciellt mycket stress, som man kan uppleva på andra vårdcentraler.. :)
 
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela