® Rejta - Omdömen

Publicerad 2013-01-13 21:22:00 « Omdömen,

 
En bra operatör som har bra kundservice, och för det mesta har bra erbjudanden som hålls :)
 
 
 
 
Det blir ju lite av att folk endast nämner dem negativa delarna, och skriver inte så djupgående i sina kommentarer och upplevelser..
 
 
 
 
Jag gillar konceptet med dokumentärer osv, och att det ligger uppe en hel del "äldre" material på playsidan :)
 
 
 
 
Är man ute efter en fartfylld resa som inte kostar speciellt mycket, då är Viking bra. Det enda negativa är att det OFTA är ungdomar som åker för att festa och förstör nästan stämningen för oss andra. Rökrummen gillar jag inte heller, det är bättre att ta ut rökarna på däck :)
 
 
 
 
Alltid haft en positiv upplevelse med Birka! Jag har för tillfället inga förslag på förbättringar eller andra idéer - underbart!
 
 
 
 
Alltid fräsha blommor, underbar personal som verkligen har idéer när en annan står i valet och kvalet
 
 
 
 
Suveräna öppettider och lätt att hitta. Bra priser tillsammans med hjälpsam personal *tummen upp*
 
 
 
 
Mysigt litet bibliotek där man lätt hittar det man söker. Och det är lätt att koncentrera sig :)
 
 
 
 
 
 
Jag hade bra lärare och positiv respons från rektor, studievägledare och miljön. Upplägget med teori och praktik passade mig perfekt :)
 
 
 
 
Jag gillar MAX utbud, det finns något för alla. Dock känns miljön lite mer som ett fik och lite snurrigt att förstå kösystemet när man var ny :)
 
 
 
 
Lite för liten lokal att ha en restaurang i, det blir lite för trångt emellanåt. Men en större lokal skulle verkligen behövas :) Utöver det så upplever jag trevlig personal och välstädat :)
 
 
 
 
Helt klart något för den som vill äta "nyttigare", men extremt goda mackor och konceptet med att man kan välja ingredienser själv är bra. Färska varor och tar inte alls så lång tid som man hade trott. Det enda som trycker ner betyget är väl att man sällan vet vem personalen pratar med, en själv eller den bakom :/
 
 
 
 
Alltid haft bra upplevelse när man ätit där, oavsett ägare. Trevliga och väldigt sociala. Färska råvaror.
 
 
 
 
Har endast haft positiv respons. Det har varit färska råvaror och trevlig personal :)
 
 
 
 
Kanon! Extremt goda kebabpizzor, och det har gått fort dem gångerna jag har beställt iaf :)
 
 
 
 
Har haft bra erfarenhet, då jag ätit på serveringen varje gång - har inte upplevt själva gästerna som högljudda mer att man inte vet vilka som är personal och vilka som är gäster till personalen :/ Sen kan det kännas lite lustigt att dessa människor sitter och kollar på en när man äter. Det är väl det enda, men det är min uppfattning, men jag går gärna dit igen :)
 
 
 
 
Snabbt och smidigt. Bra personal som tar hand om sina gäster, ser verkligen till att dem får och kan äta i lugn och ro :)
 
 
 
 
Lite väl trångt, kan jag tycka, och lite halvsnurrigt med varorna. Men utöver det så är det en helt perfekt butik som har allt man behöver om man inte kan ta sig in till Fjugesta eller Örebro :)
 
 
 
 
Här har man nästan varit stammis, när man behövde köpa cigg eller fylla på busskortet. Snabbt och smidigt, som det ska vara i en liten butik :)
 
 
 
 
Hjälpsam personal, bra utbud och lagom stort. Lätt att hitta det man söker :D
 
 
 
 
Bra placerad och bra priser! Hjälpsam personal, som hjälpte mig att leta rätt på rätt sorts kalender :)
 
 
 
 
Jag kan ju inte säga annat än att jag gillar IKEA, det finns något för alla där inne. Och det är bra utplacerat. Det enda är väl att deras bokhyllor osv oftast behövs skruvas åt med jämna mellanrum :)
 
 
 
 
Brett sortiment och hjälpsam och kunnig personal! Bara positivt :)
 
 
 
 
En affär som funnits länge, men som tyvärr börjar tappa stinget lite. Jag tycker att dem har alldeles för mycket hundmat, för lite kattgrejer. Och smådjuren har ingen stor avdelning på Djurens Center, tyvärr :/
 
 
 
 
Stort utbud och bra priser! Kunnig personal som vet vad som behövs när man själv är lite fundersam.
 
 
 
 
Kunnig personal som berättar om verkligheten. Och det är sånt man behöver veta, så man inte köper för litet akvarium för en viss fisk eller för liten bur för en fågel osv. :)
 
 
 
 
Bra program sortiment och lagom med reklam avbrott :)
 
 
 
 
Bra program, lagom med reklam men dock lite för litet sortiment på play
 
 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Välkommen


Undersköterska, med inriktning på psykiatri. Levt med social + agora fobi i ca 10 år. Sambo. ADHD. Paniksyndrom. Har hundar, katter & Kanin. Boogeyman under sängen. Vill men gör inget. Mamma. Ångest+Depression syndrom.

Follow on Bloglovin

bloggar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela